گرت بیل: خط حمله ما شگفت انگیز است؛ بهترین گل من مقابل بارسلونا به ثمر رسید
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

 

گرت بیل: خط حمله ما شگفت انگیز است؛ بهترین گل من مقابل بارسلونا به ثمر رسید

 

گرت بیل در پایان دیدار مقابل آث میلان در دبی، که با شکست 4-2 رئال مادرید همراه شد، مصاحبه ای انجام داد و به تمام شایعات در مورد آینده اش خاتمه داد: "رفتن به منچستر یونایتد؟ من در مادرید خیلی خوشحالم، عاشق شهر، آب و هوا و باشگاه هم هستم. قرارداد من تا سال 2019 اعتبار دارد و می توانم حتی آن را تمدید کنم."

ملی پوش ولزی امروز هم به نشانه وفاداری به باشگاه، عکسی در صفحه توئیتر خود قرار داد و در کنار چهار جامی که همراه با رئال مادرید فتح کرده است (کوپا دل ری، چمپیونزلیگ، سوپرکاپ اروپا، جام باشگاه های جهان) ایستاد.

هـواداران: "من اینجا لحظات فوق العاده ای دارم، هواداران از وقتی که آمده ام فوق العاده بوده اند. من به زمان بیشتری نیاز دارم تا اسپانیایی یاد بگیرم. من بهترین تلاش خود را می کنم. می توانم به زودی در اسپانیا نیز مصاحبه ای انجام دهم (به زبان اسپانیایی)."

2014: "برای من سال فوق العاده ای بوده است. می خواستم که به رئال مادرید بیایم تا عناوین قهرمانی را فتح کنم و در کنار بهترین بازیکنان کار کنم و این دقیقاً چیزی است که در مدت زمان یک سال انجام داده ام. امیدوارم که به پیشرفت کردن ادامه دهیم، عناوین بیشتری فتح کنیم و من بتوانم تمام توانم را به کار گیرم."

بهترین گل: "فکر می کنم بهترین گل من فصل گذشته در فینال کوپا دل ری مقابل بارسلونا به ثمر رسید. وقتی که من توپ را پشت سر مدافعان انداختم باید از کنار زمین فرار می کردم اما فقط فکر می کردم که به گل برسم. خوشبختانه، آن گل برتری بود."

خط حمله، BBC: "مهاجمانی که ما داریم فوق العاده خوب هستند. هر سه نفر ما واقعاً بازی کردن در کنار یکدیگر را دوست داریم، خیلی خوب با هم کار می کنیم همانطور که فصل گذشته با فتح عناوین قهرمانی این را نشان دادیم. پتانسیلی که ما در خط حمله داریم عالی است و می خواهیم به پیشرفت کردن ادامه دهیم."

دقت و تمرکز: "گاهی اوقات، هنگامی که ذهنیت پیروزی وجود دارد، پیروزی های شما تضمین شده است اما در رختکن ما 100% متمرکز هستیم. ما فقط به پیروزی در هر بازی فکر می کنیم و می توانیم با تمرکز و عزم راسخ آن را به دست آوریم."

دیدار یکشنبه شب مقابل والنسیا: "این هم تنها یک بازی دیگر است اما می خواهیم پیروز شویم. ما 100% آماده خواهیم شد. برای بازی کردن در این مسابقه هیجان زده ام. هدف ما کسب 3 امتیاز و شروع خوب سال خواهد بود."

http://www.axgig.com/images/88747830051072924534.jpg



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 12 دی 1393برچسب:, ] [ 11:41 ] [ امیرحسین.........مدیر ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 245
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 39836
بازدید کل : 404679
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1